Kan ikke beskrives, sinnsyk stemning! Finn willy liksom ;-)

314928-1-1302989400073.jpg
Kan ikke beskrives, sinnsyk stemning! Finn willy liksom ;-)




48 kommentarer

jorunn | 17.04.2011 | 00:20

Ja, eller nemo da.. ;) rusa el?

| 17.04.2011 | 00:43

Det er s rart se hvordan du har forvandlet deg, Linn! :)

Da du startet opp denne bloggen, som 15-ring og i slutten av ditt svangerskap, s virket du s moden og fornuftig. Du skrev om kologi, gode produkter som ikke inneholder noe skummelt hverken for oss eller miljet, om husarbeid, tybleier og om Malins utvikling.

Du brydde deg om leserene dine og du ordnet med konkurranser. N terger du bare p deg folk fordi du lover og lover men aldri holder.

Du prvde s hardt virke voksen, med bryllupsplanlegging og "perfekt mamma" stempel, at fallhyden ble stor. Og det merker jeg jo virkelig n. N er du 18 r, og du har begynt skrive p en mer fjortisaktig mte, virker desperat etter bare leve livet du mistet p grunn av graviditet og baby. Alt det fornuftige du stod for har desverre forsvunnet. Jeg elsket bloggen din snn som den var fr, og hper du kommer sterkt tilbake, nr du har festet fra deg... Men samtidig frykter jeg at du kanskje selv innser at det er p tide legge ned bloggen n mens leken fortsatt er god.

| 17.04.2011 | 00:47

Jeg og savner den gode mammablogginga!

Jeg er totalt motstander av teorien om at man skal feste nr man har barnefri fordi man fortsatt er ung. Det frer ingenting godt med seg. En gang i ny og ne er helt ok. Annenhver helg IKKE ok.

Hilsen mamma 29 som ble mamma som 19 ring.

Anne-Lise | 17.04.2011 | 00:50

Kos deg! Ser ingen grunn til ikke ta seg en fest med god samvittighet! Om det s er annenhver helg eller hva det mtte vre. Du har jo ikke Malin n uansett:D Ikke hr p disse bedreviterne. herregud.

Frida | 17.04.2011 | 02:33

KOS DEG MALIN :)

Se vekk fra negative kommentarer! Kjenner deg ikke men liker bloggen din :) Hper du fant ut av det som var p malin sin rygg? Uansett du der oppe m du ta deg sammen! Har du noen rett til og fortelle Malin hvordan hun skal oppfre seg/leve sitt liv?? Fordi om hun er mamma har hun like rett og ta seg en fest i ny og ne akkuratt som alle andre!

Hper du koser deg kjempe masse Malin! Hilsen Mamma 19 :)

| 17.04.2011 | 03:46

Hun heter Linn!!! Ikke Malin.

Forvrig er jeg enig i at det blir litt vel mye party i denne bloggen.

Greit nok at Linn bestemmer selv, men denne bloggen er populr blant unge jenter. Og de trenger absolutt ingen oppmuntring til f barn, tjene p blogging og feste i helgene.

Skummel utvikling at det liksom skal vre en bra ting!

Det er vel ingen som mener at Linn skal sitte hjemme og strikke nr hun har barnefri. Hva hun velger gjre da er hennes sak. Men skrive at det blir festing, drikking, ut p Byn, farte hit og farte dit.. blir litt leit i en blogg rett og slett. Dette ble ogs skrevet FR Linn fylte 18. Joda, kan man ha en unge kan man vel ta seg en dram. Men alt i alt handler det om vre voksen. Ikke om klare kombinere undomslivet og mammarollen. Jeg mener serist at det er meningen at ungdomslivet skal vre et tilbakelagt kapittel nr man fr barn.

Greit at man avslutter Videregende, blir Russ, treffer venner, har besk og "lever".

Men ha den innstillingen om at man skal leve ungdomslivet nr man har barnefri -jaja!!

(Dette handler ikke om at Linn er i Oslo n. Unner henne det. Men p generelt grunnlag).

Hilsen voksen mamma!

Maria | 17.04.2011 | 08:06

Kos deg Malin:) nyt den barnefrie helga akkurat som du selv vil. Synes du er fantastisk flink:)

| 17.04.2011 | 08:09

Hun heter fortsatt ikke Malin!

Tina | 17.04.2011 | 08:12

Linn du er topp:) Fortsett blogg som du gjr n, d er litt av alt og sn. Mener jeg d skal vre. Og husk en ting: ikke bry deg om de som sier at du ikke kan ta deg et par fester i ny og ne nr du er 18 r og mamma. Tror p sikt at dette er bra for Malin faktisk. Jeg har sett nok av eksempler p mdre som skal ta igjen ungdomstida si nr barna er "store"! DET er noe som ikke frer noe godt me seg!!!

Lisa | 17.04.2011 | 08:37

D Linn gjr nr Roger har Malin er: vasking, baking, festing, trening, mter venner osv... Er ikke d akseptabelt s vet ikke jeg. Tror dere ikke Roger ogs fester en gang iblandt nr Malin er hos Linn? Skjnner dem godt begge to jeg. Jeg kjenner/vet om flere unge mdre som fester hele tiden omtrent, fr barnevakt flere ganger i uka osv. Linn er ikke slik og heldigvis for d. Linn har heller ikke sin familie nrt, og er d da s rart at hun er mye med venner? Ser en del folk som klager p at hun har venner p overnatting for ofte osv. Dere er rare alts. St p Linn:)

Lene | 17.04.2011 | 08:51

kos deg linn :) ikke hr p disse bedreviterne som helt sikkert ikke anner hva de prater om. Er selv ung mor, tar meg en fest nr jeg har muligheten. er ikke noe galt i det.

syns du klarer kombinere morsrollen og ungdomsrollen fint.

Liker bloggen din, og syns det er fint at du skriver om bde hverdagen, festing, interir osv.

anna | 17.04.2011 | 09:33

Stakkars! Ikke g mot henne snn. Det er bare PATETISK. Det du ser av Linn er 1/10 av livet hennes.(pluss minus) Hun er jo en helt fantastisk mor. Slenge Malin har det fantastisk, m jo hun f ha det moro en gang i blant? Det er UTROLIG krevende vre alenemor! Det er nesten ikke noe festing p denne bloggen, det er bare sunn fornuft. Lev livet ut du Linn, ikke bry deg om de som er misunnelig p deg og den nydelige lille piken din. LEV LIVET.

ingvild | 17.04.2011 | 09:48

elsker bloggen din og er innom den flere ganger om dag ;)
jeg synes at Linn virker som en helt fantastisk mamma for Malin, s jeg skjnner ikke hvorfor dere skal ta s p vei bare fordi hun har det litt gy av og til. s lenge det ikke gr utover Malin og hun har det bra :) st p Linn !

Cathrine | 17.04.2011 | 10:21

Skjerp dere folkens! Linn fester ikke på bekostning av malin! Malin er hos faren, og det er ikke noe linn kan gjøre noe med. Hvorfor skal hun ikke få lov til å kose seg? Synes ikke folk bør dømme. Hun er en kjempegod mamma for lille malin, og hun sender henne ikke vekk for å gå ut å feste. Jeg kunne fint gjort det samme i hennes situasjon. Hun er fortsatt ung, og når malin er vekke er det ikke bare festing som står på planen, hun rydder, vasker, baker, er med venner og gjør andre ting. Ser ikke problemet med at hun tar seg en fest iblant når malin er hos pappaen. Forstår ikke hvorfor folk er så ute etter linn. Samme hva hun gjør er det noen som skal syte og klage. Det blir for dumt. Kan godt forstå linn om hun hadde lagt ned hele bloggen, selv om Jeg ikke håper På det. Jeg har lest denne bloggen siden 2009, og synes bare linn har vokst seg mer moden, uavhengig og bedre mamma!

Stor klem fra Frida! | 17.04.2011 | 11:07

Hper du koste deg og hadde en kjempefin kveld! :-)

Og til alle disse kranglefantene over her - idioter, alle sammen! Det man ser p bloggen til Linn, er bare en brkdel av livet hennes, akkurat som p de fleste andre blogger. Man kan ikke dmme en person etter bloggen h*ns. Linn er fremdeles ung, og nr hun har barnefri, fester hun ikke s overdrevent mye som disse personene her ovenfor mener - hun vasker, baker og ordner, selv om hun ogs trener, mter venner og kanskje fester litt. Det er ingen forskjell fra det og livet til andre unge, og dere som kommenterer over her fr det til hres ut som om Linn er den eneste her i verden som gjr det! Det er hun s absolutt ikke, og derfor er det bare urettferdig og rett&slett TEIT av dere komme hit og krangle over det, beskylde henne for ditten og datten, at hun har blitt en drlig blogger, drlig mor osv. Fordi det har hun IKKE!!!

Jeg gidder ikke lese alle kommentarene over her, det blir bare for dumt. Men til den aller frste anonyme kommentaren her: Hvordan vger du pst at Linn ikke er fornuftig?! En attenring som skriver til verden at man m ha tro p seg selv s klarer man alt, kjempe nr ting gr galt s gr det bra til slutt, og vre et virkelig forbilde for unge jenter og gutter landet over... Hvordan kan ikke en slik person vre fornuftig? Prv forklar det du.

Linn, jeg digger deg. ST P!!!

Eileen | 17.04.2011 | 12:53

sg ut som det var god stemning ja :)!

Marte | 17.04.2011 | 13:43

Sensation var rbra!:)

Sliten idag!:P

Stine | 17.04.2011 | 14:24

Jeg er p generelt grunnlag skeptisk til idylliseringen av unge mdre, der de blogger om den perfekte hverdagen sin, det skinner klart gjennom hvor mye penger de fr av staten, og de er hjemme og gjr ingenting utenom kose seg. Det er mye av allslags fritidsaktiviter, mye baking, mye festing, mye av alt, siden disse mdrene har all verdens tid. Jeg er redd for at dette kan f 14ringer til planlegge bli gravide, ingen 14ringer er moden nok til det. Og hverdagen er nok ikke s idyllisk som mange viser p bloggene sine.

Jeg er ogs bekymret for framtiden til disse unge jentene, baksiden av medaljsen er at den store pengeflommen vil jo ta slutt nr ungen blir strre (3 r), og om man da bare har dillet og ikke brukt tiden til forberede seg til arbeidslivet s vil man lett kunne havne i en svrt vanskelig konomisk situasjon, spesielt om man har vendt seg til et luksusforbruk.

Men Linn er slettes ikke den verste av alle disse "mamma"-bloggene. Kjempebra at du skal begynne p vgs til hsten Linn. Og dere andre, husk at Linn bare er 18 r. Hvor modne var dere som 18'ringer?

Tone-Lise | 17.04.2011 | 14:32

"Jeg er ogs bekymret for framtiden til disse unge jentene, baksiden av medaljsen er at den store pengeflommen vil jo ta slutt nr ungen blir strre (3 r), og om man da bare har dillet og ikke brukt tiden til forberede seg til arbeidslivet s vil man lett kunne havne i en svrt vanskelig konomisk situasjon, spesielt om man har vendt seg til et luksusforbruk."

Hvorfor skulle fremtiden til unge mdre vre noe mer i "faresonen" enn de som drikker hver helg og tar bde det ene og det andre? Er selv snart 19 og har ei jente p 3 1/2 og begynner p sykepleien til hsten, i tillegg til at jeg jobber p sykehjem. Ingenting i veien for at vi ikke skal klare oss iallefall :) selv om datteren min er over 3 r ;)

Caroline Sofie | 17.04.2011 | 14:36

Herlighet, gr det an...

St p, Linn. Du er flink:)

Mathias W - Glad gutten | 17.04.2011 | 15:07

Hei, jeg har laget et gratis design p bloggen min, s om du er interresert i et nytt design kan du jo bruke det. Det er veldig populrt ;)

Frida | 17.04.2011 | 15:14

oi beklager byttet navne p deg og din datter :P

Ingrid | 17.04.2011 | 17:39

Enig med den kommentaren nest verst! Veldig bra skrevet, Og den var konstruktiv og ikke hakkete:-)

jeg vet s godt at de aller fleste er enige med den kommentaren. Feks hele familien til Roger og resten av Vennesla/vreb;-)

BloggPoliti | 17.04.2011 | 19:27

Hei Malin!

nsker du anmeldes av bloggverdenens eget offisielle bloggpoliti? Send meg en melding, eller skriv en kommentar s leser jeg bloggen din - og kanskje fr den ris/ros av politiet! Til n har 2 personer blitt vurdert. TR DU? :)

Mvh Bloggpolitiet.

| 17.04.2011 | 20:34

Stine : Unge alenemdre som bor hjemme hos sine foreldre har nok masse penger og kan leve ett luksusliiv. Men alle de som bor for seg selv og betaler husleige, strm, barnehage og andre faste utgifter har ikke mer enn at det s vidt gr rundt ;) De fleste er fornuftige og gr p skole etter 1 r permisjon :) Har en attenring i nr familie som klarer seg selv med ansvar for en 2-ring, vi sitter p "sidelinjen" og er full av beundring over hvordan hun takler livets utfordringer. Hun har mange roller fylle, og om hun gr ut og fester en og annen helg nr barnet er hos far, i alle dager, har det noen betydning? Sammenlignet med festemnsteret til andre 18 - 19-ringer s lever hun et veeeeldig edruelig og skikkelig liv. Lurer litt p hvem det er som til stadighet er ute etter ta Linn for det livet hun har, vi kan ikke vente at en ungdom lever slik en 40-ring synes er fornuftig, de lever som ungdom, uten at det derfor er feil. "Vr" unge alenemor gjr en strlende jobb og har ett trygt og tillitsfult barn, det gjelder sikkert Linns barn ogs. Og det er vel det som teller til slutt?

Trudelutten | 17.04.2011 | 20:45

Det er ikke vits svare de negative kommentarene her. Snne folk er lost case. Noen m bare kritisere uansett. Det er jo bare til la vre lese denne bloggen hvis dere ikke er fornyd med den!!!!!!! Jeez...! Men snne folk nytter ikke diskutere med. De er bare misfornyde med seg selv og m la det g utover noen. Snne kommentarer kommer p alle blogger. Lyser misunnelse gjennom lang vei. Ta det som et kompliment Linn! Noen er bare s misunnelig p deg at de ikke greier holde kjeft.

Eva | 17.04.2011 | 20:54

Mye fornuftig som blir skrevet her, men ogs litt voldsomt synes jeg.

Helt ok at Linn fester innimellom, det gjr stort sett alle 18 ringer. Og Linn er fornuftig p mange omrder. Bare det ikke blir for mye. Det koster faktisk penger feste -og man kan bruke helgene til s mange andre ting. Jobbe? Nettstudier? Forbedre karakterer? Og sklart feste litt en gang i blant.

Jeg har selv barn og gr sjelden, bortimot aldri ut p Byn. Det er for dyrt. Gr fryktelig sjelden ut og spiser. Linn skriver bde titt og ofte at hun drar p Lothus (eller noe snt) for spise. Hun shopper i tillegg mye og skriver om det p bloggen sin. Joda, hun har sagt at hun har god konomi. Men det er er kanskje der alderen spiller inn?! Alt vi har til overs sparer vi. For en dag kunne kjpe drmmeboligen. For kunne ta ungene med p opplevelsesrike ferier og for sikre bde oss selv og ungene en trygg fremtid. Deltidsjobb er fint ha nr man er aleinemamma. Da kan man jobbe annanhver helg og en kveld i uken. Slik sparer man pensjonspoeng og tjener penger! Det er supert at du skal sette deg p skolebenken igjen til hsten, Linn. You go girl:)

Det er forskjell p drittslenging og konstruktiv kritikk. Linn bestemmer over seg og sitt liv.

Men alt som legges ut p en blogg, er det lov kommentere. Husk det folkens!

Og jeg m si meg enig i at det er litt skummelt rosemale tilvrelsen som tenringsmamma.

Kanskje Linn kan skrive litt flere innlegg om hvordan en gjennomsnittlig alenemammas konomi fatisk vil vre? Om alt arbeidet som flger med oppdra barn nr man er ung -og aleine?

Hun har skrevet mange fine innlegg om det fr. Noe som viser at hun er en tff og herlig mamma for Malin. Men i det siste har det blitt litt mye festing, klr slanking og interir.

Bare min mening:)

Maria<3 | 17.04.2011 | 20:58

Tenker det var god stemning der , bra att du har kost deg :)

Skjnner ikke helt dere som mener det er galt og ta seg en fest fordi man er mor ; Malin er jo hos pappaen sin , s hva Linn velger og gjre ved barne fri m jo vre opp til hun . Er bare sunt og komme seg ut engang iblant og f sosialisert seg :)

Livet stopper jo ikke opp fordi man blir mamma , og det m vre lov og g p byn , fest etc , Det viktigste er jo att barnet blir ivaretatt , og Linn ser ut til og vre en super mamma for lille Malin:)

Men nr det er sagt s m jeg si meg enig i det Stine lenger oppe her skriver , jeg hper virkelig ikke noen blir fristet til og f barn i svrt ung alder pga att dem leser p blogger det gr bra med noen ,eller att noen blir fristet til og f barn for og g hjemme og f penger... Det er ingenting og trakte etter. Barn /ungdom m f vre det og ikke plegge seg det store ansvaret det er og ta vare p ett annet lite menneske.., Alt til sin tid :)

Og det viser seg dessverre att unge mdre er mer i "faresonen" , en stor prosendel av unge mdre er i lavt lnns yrker., noe som i seg selv er bekymringsverdig. Og selv om noen sier : "

Ja men det har godt bra med meg , s passer det seg IKKE og f barn seg for 14 ringer flest , og mange gr det ikke bra med, Noe som er viktig og f frem og synes derfor ikke man p noen som helst mte skal oppfordre til og f barn i de tidlige tenrene.

Nina | 17.04.2011 | 22:03

Nr flytter du og Malin til Stavanger??

Gina | 17.04.2011 | 22:42

Herremin for noen kommentarer som er ute og gr. Skulle tro mange her var Linns mamma nr.1, 2 og 3, Linn er myndig og vet nok godt selv hva hun driver med. Og hva s om hun fester de helgene Malin er hos pappaen sin?! Malin tar da ingen som helst skade av det overhodet, hun har det jo fint og koser seg hos pappaen sin. Virker som flere her prver "tvinge" Linn til sitte inne og strikke og nippe te de dagene hun ikke har Malin.. Slutt leke mamma for henne!

Nina | 17.04.2011 | 23:38

Ja det m jeg si. Er folk her i verden som bare elsker rakke ned p andre. Helt riktig, dette er en blogg, folk kan kommentere. Men tenk dere litt om fr dere trykker p tastaturet da, tenke logisk er heller ikke farlig. Jeg kan tenke meg at Malin har et kjempeflott liv, og Linn gjr ingen feil. Igjen, dette er en blogg, vi vet ikke halvparten en gang om hvordan hverdagen til Linn og Malin er. St p Linn, du er garantert en fantastisk mor! :)

Hilde, mamma til Jamie Leander | 17.04.2011 | 23:45

"Deltidsjobb er fint ha nr man er aleinemamma. Da kan man jobbe annanhver helg og en kveld i uken. Slik sparer man pensjonspoeng og tjener penger!"

Hvis man fr overgangsstnad (som man fr nr man er alenemamma uten inntekt) s kan man ikke jobbe. Hverken deltid eller fulltid. Da mister man de pengene, hvertfall det NAV har fortalt meg som selv fr overgangsstnad.

S fint du vet det da, Ingrid! Selvom jeg vet noe helt annet som faktisk er sant, om hvordan folk i bde Vennesla og p vreb snakker om Linn. Det er ikke negativt skal jeg si deg.

Du er en kjempe flink mamma, Linn :-) Ser s utrolig opp til hvordan du klarer alt!

Linn, mamma til Malin | 17.04.2011 | 23:48

Hilde, mamma til Jamie Leander: Tusen takk for det, jeg stiller meg ogs litt undrende til kommentaren ang "hele vennesla og vreb, pluss roger og familien" lo litt faktisk:)

Ingeborg | 18.04.2011 | 00:12

Penger fra NAV kommer som regel fra skattebetalerne, si at det er bedre f penger fra NAV nr man har mulighet til jobbe litt synes jeg er en litt drlig holdning. tjene litt penger ved ha en deltids jobb kan bidra til et bedre nettverk av venner og skape mye positivt. Jeg har ansatt et par unge mdre i butikken min og de er kjempe flinke. Synes det er flott hvordan de klarer balansere at i hverdagen sin. Mitt poeng er at arbeid erfaring og det tjene sine egne penger m vre bedre enn sette seg p bakbeina tenke det er like s 'enkelt' f penger fra NAV. Tenker alenemdre fr sttte (om ikke overgangsstnad) selv om de jobber litt! Lykke til med skole:0)

Maria | 18.04.2011 | 00:14

Enig, dere mdre som kommenterer og selv er unge mdre og sier Linn er ufornuftig, dere er bare misunnelige fordi dere (antakeligvis, lyser ganske frustrert av dere), har endt opp som mdre som sikkert ser ut som gr mus, er slitne, like spennende som en tapet, og har 0 energi til overs, nettopp fordi dere ikke fr nok sosiale input ved siden av det vre mamma. Linn er pen, strler p bilder og man ser hun har det bra, sjalusi er ganske lett gjennomskue. Og hvorfor strler hun? Nettopp fordi hun er flink til lade opp nr Malin er hos faren sin. Alle som har barn vet at dine egne behov alltid m settes i andre rekke, og er ikke barnet der er det bare flott kunne gjre noe man har lyst til. Da fler man seg tilfreds med sitt eget liv, og ender i hvertfall ikke opp med vre misunnelige og slenge dritt til bloggere, som dere gjr:) nsker deg alt godt, Linn, jeg har selv vrt en person som kunne slenge med leppa, og det var sklart ikke til skolens taper, det var jo for rakke ned p mennesker jeg var misunnelig p. S det er ikke vanskelig se hva disse "superfornuftige" mdrene prver p :p

| 18.04.2011 | 00:42

Lavml og trekke inn at andre snakker om Linn. Linn er super:)

Iselin | 18.04.2011 | 00:47

h herregud, den mammaen p 29 som fikk unge da hun var 19 og pstr at det ikke er greit feste nr man har unger, hva er problemet hennes?! Herregud, at hun sitter inne og drikker te nr hun har alenetid er hennes valg, Linn disponerer tiden som hun selv vil, det gr OVERHODET IKKE UT OVER MALIN p noen mte.

Skjerp dere alle hatere der ute!

Og dere som ppeker at denne bloggen oppfordrer 14ringer til bli gravide.... jeg vet ikke engang hva jeg skal si. Linn blogger om livet sitt, hun har ikke malt det lyserosa eller noen ting.

Det er bestandig noen som har noe negativt si, det er nesten skummelt hvor mye noen rakker ned p andre, uten noen grunn som helst.

Kine | 18.04.2011 | 00:50

Dette blir s jvlig usaklig. Linn har tidligere sagt at vennesla/vreb er en sladderplass. jeg har selv bodd p en liten plass og bor n i en liten by. alle snakker, og ikke halvparten er sant. hva familien til malin sin pappa har si tror jeg linn vet bedre enn alle oss som leser denne bloggen. folk skriver lenger opp at hun burde spare til bolig osv. leste ikke jeg i et inlegg tidligere at hun hade ftt seg bsu konto? linn er en fantastik mamma, og at hun i heletatt gidder ha denne bloggen med alle disse jvla stykke kommentarene er et under. hun viser oss at det er mulig, at det ikke alltid er en dans p roser men at det fortsatt er det som betyr noe for henne. hun viser oss at det faktisk gr ann ha et liv, utenom mammarollen. det er all creds. hva med alle andre mammablogger? alle de som faktisk ikke tr si at de gr ut og danser en gang i blandt? det er de man burde reagere p. det er de som burde f all dritten. linn viser faktisk hvordan det virkelig er, og hun skyver ingenting under noen stoler. uansett hvor mye dritt hun fr, s skjuler hun ingenting.

og linn: jeg synes du er en fantastisk person, det virker som om du er en utrolig god mamma. en dag vil jeg bli som deg.

| 18.04.2011 | 09:11

Mister ikke pengene fra NAV ved jobbe, overgang stnaden blir redusert! I dag tjener alenemdre mer p jobbe enn f hjemme! Gjr i allefall jeg!

Jeg ser poenget i dette med fest og lping rundt! MEN det skal tas i betraktning at Linn gjr en fantastisk jobb med SELVE OPPDRAGELSEN! s hun kan unne seg et rikt sosialt liv og festing av og til!

Jeg liker personlig bloggen enda mer i dag en fr! Jeg har vrt alene mamma i 6 r og skjnte lunta da hun som 17 ring skrev om hus, barn og bryllup. Jeg viste at hun en dag ville oppdage hvordan det virkelige liv er. Selv om det er synd at Roger og henne gikk fra hverandre. S har hun tross motgang funnet lykke gang p gang! Det skal s jvlig mye mot til takle ALt Denne jenta har gtt igjennom! Jeg trr ikke tenke p hva som har skjedd for bli s sterk! Jeg vet med meg selv at det ikke er bare bra opplevelser!

Jeg er 25 og elsker den voksne reflekterte bloggen til Linn! Produktene hun bruker driter jeg i! Det er hjernen hennes jeg liker:-P

S st p Linn pinn sukkerspinn!!!!

Fay | 18.04.2011 | 09:30

Hvis familien til Roger mener ditt og tror datt om Linn, er det de som br skjerpe seg. Malin har ikke godt av en familie som snakker dritt om moren sin. :)

Martine | 18.04.2011 | 10:25

Herregud folkens, slapp av a!! Linn er en 18 r gammel jente, selvflgelig vil hun ha det gy! Selv om hun har barn, s er da det lov?! Dere vet at Malin ALLTID kommer i frste rekke for Linn, og at Linn er en helt fantastisk mor for henne! Skulle Linn liksom sittet hjemme og sett i veggen de helgene Malin var borte da?! Herregud! La jenta f leve livet sitt! Hun fr jo "the best of both worlds"! Heldig du, Linn!

Nyt ungdomstiden, drit langt i alle stygge kommentarer (det vet jeg for s vidt at du gjr ogs :P), og gjr akkurat slik du gjr idag! Malin er en fantastisk flott jente, og som du skriver, ligger hun langt over gjennomsnittet i alt en toring skal kunne!

Du er virkelig en inspirasjon, og du er s utrolig sterk! Virkelig et sunt og godt forbilde! :) Og dette skriver jeg, som er 19 r, uten barn, fester ikke srlig mye og som blir sett p som en relativt stille og beskjeden jente...

Iselin | 18.04.2011 | 10:56

Ingrid: Du br nok la resten av vreb/Vennesla folket snakke for seg selv!

Ane | 18.04.2011 | 16:30

Linn er en kjempeflott mamma! :D St p, Linn!

Thea | 18.04.2011 | 16:56

vil bli snn som deg en gang :-) du er virkelig et bra forbilde for alle jenter!

Hege | 18.04.2011 | 18:12

Ingrid: jeg er selv fra vreb men utflytta for 5 r siden og kjenner ikke igjen den komentaen din! Jeg har KUN hrt gode ord om Linn s du burde ikke uttale deg s veldig om hva folk sier og mener der! Og skulle det komme noe dit fra s m du huske at 96% av de som bor i vennesla/vreb er kristelige delux! S Linn ikke bry deg om disse bedrevitende, misunnelige menneskene!

| 18.04.2011 | 19:49

Jeg er glad i bloggen din, Linn, og synes du gjr en kjempejobb med Malin. Er selv relativt ung alenemamma og student, s jeg vet hvor tft det kan vre og hvor godt det kan vre med avlastning noen ganger, og ha muligheten til lufte seg litt.

S kommer poenget: jeg har lest bloggen din fast helt siden du begynte. Og selv om jeg liker deg like godt og er like imponert n som da over jobben du gjr med Malin, s synes jeg at bloggen din har blitt kjedeligere. Det har med mitt liv gjre; som mamma selv s er det rett og slett mer interessant og inspirerende med kologiske tips og tybleier enn partyantrekk og festbilder. Jeg lurer p om dette er noe som gjelder flere av leserne dine, at vi rett og slett savner mammablogginga di.

Nr det er sagt synes jeg selvflgelig du har all verdens rett til kose deg og feste nr du ikke har Malin. Det er bare s kjedelig lese om... ;p Men fortsett ta dine egne valg her i livet, og du m selvsagt ogs blogge om det du vil. Du er ei fornuftlig og klok, ung jente.

Irmelin | 18.04.2011 | 21:16

Synes det er artig at folk IGJEN m kommentere p at en jente p 18 r har det morsomt, og at det er feil fordi hun har et barn !!

Jeg har vrt alene mamma, jeg koset meg hver helg jeg hadde mulighet til g ut, men det var ingen ting som kunne mle seg opp med f jr hjem igjen. Jeg levde p overgangstnad i 5 r, ja, i 5 r, jobbet litt for som noen skrev over her, s fr du redusert OS nr du jobber, for hver krone du tjene trekke NAV 70 re av OS, men det er etter du har tjent 3-4000 kr i mnd(da jeg mottok). Jeg studerte i tillegg, n er jeg ferdig utdannet og jobber 100 %. Jeg er til tider UTSLITT nr jeg kommer hjem, men det er ingen ting som kan settes p pause, men vet dere "bedrevitere" det har vrt ganger der jeg faktisk TO HELGER p rad har vrt ute p byen, drukket alkohol, koset meg med venninner og hadde kjempe morsomt, UTEN ha drlig samvitighet nr jr ligger hjemme sover, og det er ganger jeg tilogmed ikke str opp ilag med han, men lar samboer gjre det.. Og jeg er blitt 25 r n ! Nei, kose deg Linn, det fortjener vi !!

ja det er dyrt dra p byen, men det som er kjekt vre jente se litt bra ut, vi trenger ikke betale, gutta gjr det for oss.. ;)

Vanja, mamma til Amalie og mye mer <3 | 20.04.2011 | 22:09

Herregud, hva er det med dere? M dere da vell slutte kommentere s utrolig frekke kommentarer da. Fordi om vi er unge mdre, s m vi da vell f ha det litt gy en gang i blant. Er jo ikke sikkert Linn drikker hver gang hun er ute, og hvis dere leser bloggen ser dere jo at hun gjr faktisk mye mer enn bare dra p fest. Synes dere ''henger'' Linn p feil mte. Er faktisk flere unge mdre der ute som er ute HVER helg, mens Linn sjeldent er ute. Hun m da vell virkelig f slappe av nr hun har barnefri.

Jeg synes du er utrolig flink jeg, Linn. Jeg har lest bloggen din siden Malin var bitte lita, og jeg liker bloggen din like godt den dag i dag ogs. Jeg kunne nok ikke ha forandret p det du har skrevet siden da du planla gifte deg. Du er en sterk mor, og det er mange som ser opp til deg. Selv blir jeg utrolig sjalu for alt det fine du har som jeg selv kunne ha hatt p kjkkenet mitt men :p Hper folk slutter plage deg snart! Du fortjener det virkelig ikke.
Profilbilde

Jeg heter Linn Thorsen Mikkelsen og er 20r gammel. Mamma til Malin (4) Fillip (0) og stemor til Nicolay (6). Bor sammen med mannen i mitt liv, Halvard (28) i et koselig rekkehus i Fredrikstad.

Ble gravid og flyttet ut som 15ring, var hjemmevrende med Malin i tre r fr jeg begynte p skole igjen. S viste testen positiv igjen som 19ring, og lille Fillip kom 9 tunge og usikre mneder senere. Fillip har medfdt nyresvikt, og vesicoureteral reflux. Det gjr at vi er mye inn og ut av sykehus, og at han krever litt mer enn andre babyer p samme alder. Men vi er med godt mot, og nyter den lille gutten vr. Han er et lite mirakel!

Fremtidsplanene er litt usikre, men om alt gr vr vei fortsetter jeg p utdanningen min neste r. Frste prioritet n, er vre hjemme og kose meg med ungene og flge opp utredningen til Fillip.

Er veldig glad i interir og oppussing, s det er ikke sjeldent at jeg str med malekosten i hnden eller flytter rundt p mbler. Liker ogs veldig godt lage mat og bake, s det gr endel tid til det ogs.

Trives godt med livet mitt, og fler meg heldig som har alt allerede i en alder av knappe tjue r.

+ Flg p blogg.no
+ Kontakt

Annonser

Meny

Kategorier

Arkiv

Sk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av Silje Lien Design
hits