Svar p sprsmlsrunden :)

Er det slutt mellom deg og Roger n? Ja, det er definitivt slutt mellom meg og Roger.
Snakker Malin mye? Ja, hun snakker veldig mye og svarer p ting man spr henne om med ja og nei.
Hvordan er det mellom deg og Roger n? Vi har et helt ok forhold, vi prater mye p telefonen om alt mulig, og har en grei tone. Men ikke noe mer enn det.
Prater du stavangers eller kristiansands dialekt? Jeg prater en blanding av begge, men jeg snakker mest kristiansands dialekt.
Hvordan gr det i den nye leiligheten? Det gr kjempefint, trives kjempegodt og er superfornyd med alt :-)
Hva gr den sykdommmen du har n ut p? Det kan du lese om HER.
Har Roger nettby eller facebook? Ja, men den er privat og den har jeg ingen rett til dele med nysgjerrige blogglesere;)
Har du flelser for Roger enda? Nei, ikke flelser annet enn at jeg sklart bryr meg om han og vil at han skal ha det bra, han er jo tross alt pappaen til det kjreste jeg har. Jeg vil jo at han skal kunne vre en god omsorgsperson for Malin, og at han skal ha et greit liv. Men ikke kjresteflelser hvis det var det du tenkte p.
Synes du det gr bra ha Malin i barnehagen? Ja, det gr jo bra men jeg merker at jeg savner henne. N skal hun slutte i bhg, og heller vre en dag i uken hos farmoren sin. Resten blir hun hjemme med meg i pne barnehager, lekeplasser og sklart med andre barn.
Hva er favoritt sjokoladen din? Melkedrm, den nye med krokan og karamellsaus, den er himmelsk! <3
Hvor mye veier du? Det er privat, jeg fokuserer ikke p vekten men mer p hvordan jeg trives med hvordan jeg ser ut.
Det er jo det som teller, vekt er jo bare et tall. Bmien min vet jeg faktisk ikke. Men jeg er hverken overvektig eller undervektig :)
Blir du tatt serist, eller ser folk p deg som et barn? Det sprs litt settingen, men jeg blir som regel tatt serist ja:)
Nr du var gravid med Malin, og etter at du fikk henne, var barnevernet inne i bildet siden du er s ung? Evt. hvilke hjelpetiltak stilte de opp med? Var de vanskelige ha med gjre? Nei, vi ble innkalt til et mte for at de skulle karlegge hvilket nettverk vi hadde rundt oss, og de tilbydde et hjelpetiltak som gikk ut p at vi bodde hos en familie i starten, men det takket vi nei til for vi hadde eget sted bo og vi hadde nok av folk rundt oss som kunne sttte og komme med rd og tips. Men ellers synes jeg ikke man br se p barnevernet som noe negativt, de kan vre en god ressurs for foreldre som trenger litt ekstra hjelp eller rd. De kan i tillegg hjelpe med ting som betale barnehageplass hvis de mener man har behov for det.
Er du villig til og prve igjen med Roger nr ting har roet seg helt, eller er det ingen sjans for at det kan bli dere to igjen? Nei, det er jeg ikke. Ikke etter det som skjedde, tror aldri jeg hadde klart stole p han igjen, og tillit er en ting man m ha for og kunne f et forhold til fungere.
Selvom du byttet bhg (noe jeg forstr veldig godt) s vil vel Malin fortsatt mte denne damen nr hun er hos Roger? Nei, hun har kjreste og det er ikke Roger s det vil hun derfor ikke.
er du fortsatt like fornyd med den overmadrassen du fikk deg tidligere? Ja, det er jeg absolutt, jeg har aldri sovet s godt som n og hatt s lite ryggverk. Overmadrassen finner du p viscostar.no :)
Hva slags hrprodukter bruker du ? Jeg bruker de kologiske shampoene fra ecobeauty.no.
Er malin hos roger n som du er syk? Ja, p grunn av smittefare s er hun det.
Har dere delt omsorg, og er malin like mye hos begge, eller mest hos deg? Vi har ikke delt omsorg, og hun er vanligvis mest hos meg, men i det siste har hun vrt mer hos Roger pga flytting og sykdom.
Er du gravid igjen? Nei, det er jeg ikke :)
Hvilke planer har du for framtiden? (utdanning osv..) Spare penger til egenkapital og bli utdannet barne og ungdomsarbeider.
Holdt du p med Andre samtidig som deg og Roger prvde finne ut av hva dere skulle gjre? Nei, det gjorde jeg ikke :)
Hvordan navn stod deg og Roger mellom nr dere skulle gi navn til Malin? Fr dere viste kjnnet, bde jente og guttenavn ? Roger valgte Malin lenge fr jeg ble gravid, det var det navnet vi bestemte oss for kalle en eventuell jente helt fra vi ble sammen. Hvis det hadde blitt en gutt skulle han hett Daniel Andre.
Har du laget Tapas noen gang? Kan du legge ut oppskrift p en du liker skikkelig godt!
Jeg har aldri laget eller spist tapas s det kan jeg dessverre ikke. Prv matprat.no :)
Er du Lykkelig og fornyd med livet ditt?:) Jeg er veldig fornyd og lykkelig, takket vre gode venner, Andre, Malin og familien min.
Hvilke egenskaper verdsetter du mest hos dine medmennesker?
Evnen til ikke dmme personer p grunn av tidligere hendelser, rlighet, tlmodighet og sosiale antenner.
Ikke minst evnen til lytte.
Er du n i ettertid gla for att forholdet deg/Roger tok slutt., eller nsker du han tilbake?
Jeg er jo ikke glad for det, det er jo kjedelig i forhold til Malin og at ikke hun fr vokse opp med foreldre som bor sammen, men bortsett fra det s nsker jeg han ikke tilbake.
Hvor mange barn nsker du deg? Kunne du tenkt deg og adoptere?
To, maks tre. Nei, ikke nr jeg kan f barn p egenhnd, det er jo s mange som ikke kan f barn, som venter i revis p f adoptere, s da fler jeg ikke at jeg har "rett" til det.
Er du flink til og ta imot rd? Ja, det er en av de tingene jeg er veldig flink til. S lenge det er noe jeg er enig i sklart.
Hvordan skal din fremtidige mann vre? rlig, tlmodig, snill, flink med barn, ansvarlig og sklart kjekk. Har heldigvis funnet en som har alle kvalitetene ;)
Fler du at det kommer til og bli tft nr Roger fr ny kjreste, da tenker jeg i forhold til Malin, er du positiv innstilt til evt. ny person i livet hennes? Jeg er veldig positiv til det s lenge det er noe han tenker at skal vare. Jeg er ikke interessert i at han skal introdusere hver eneste flrt fremover, det skal vre ganske serist fr man introduserer barnet sitt, jeg vil ikke at en evt kjreste som har vrt sammen med han en uke eller to skal g kalle seg for "stemor". Det samme gjelder sklart meg.
Hvis du kunne forandret en ting, hatt det ugjort hva ville det da vrt? Ingenting, jeg fler at hver eneste feil jeg har gjort, eller ting jeg har opplevd har gitt meg noe tilbake. Enten i form av erfaring eller det at jeg har blitt sterkere.
Har roger ftt kjreste etter dere slo opp? Nei, det har han ikke.
Hvordan tror du roger takler at du har funnet en ny fyr som fr en "liksom pappa rolle" for malin? er ikke s kult se eksen sin trille dattera si i vogna sammen med en fyr som er sammen med eksen din.. Vi har snakket litt om dette, og Roger synes Andre er en veldig god omsorgsperson, som han ikke gjr noe av se sammen med Malin. Det har han sagt selv, han har faktisk oppmuntret meg i forhold til det fordi han ser at Andre behandler bde meg og Malin veldig bra.
Hvor gammel er Andre? Andre er snart 23 :)
Hvis du hadde blitt gravid n, hva hadde du gjort da? Da hadde jeg blitt tobarnsmamma om 9mnd.
Var du og Roger forlovet? Ja, det var vi. Han fridde p julaften for snart to r siden.
Har Malin byttet barnehage? Ikke enda, det er fullt i barnehagene der vi bor, s hun skal vre hjemme med meg frem til hun fr plass.
Kan du legge ut bilde av deg nye gutten din? Har ikke bilde av oss enda, men det kommer :)
hvilke vogner har Malin? Hvilken vogn hadde hun som baby? Kan du skrive litt om de? Hun har hatt fire, Brio sing, Emmaljunga nitro city, Easywalker qtro og en buggaboo bee. Kan skrive et eget innlegg om disse. Regnt ut at hun har hatt vogner for nesten 25.000 kr til sammen, s pass opp for vogndilla ;)
Hva skjer n med deg andre? Er dere sammen ? Vi er ikke sammen enda, fordi jeg trenger mer tid og fler det er viktig bruke god tid p bli kjent og trygg p han. Men vi gjr alt de man pleier gjre nr man er sammen s fler meg ikke helt singel lengre heller. Han er hvertfall kjempesnill, og flink med Malin og meg. Tar allerede godt vare p oss:)
Hvem er Titti? Titti, eller Lene Kristin som hun egentlig heter er min aller beste venninne. Hun har jeg kjent siden jeg var ca 8r gammel, og vi har daglig kontakt samtidig som jeg sover der s og si hver gang jeg har barnefri.
Hvilken tlf har du? og er du fornyd med den? Jeg har en Iphone, det er min andre og jeg er superfornyd bortsett fra at tilbakeknappen har sluttet fungere s den m byttes ut snart..
Gr du fortsatt p snn kvelds skole? Ja, det gjr jeg :)
Har du lyst p flere barn med tiden? Ja, nr jeg har et stabilt og bra forhold og fler meg klar for det.
Hvordan vil du si det er vre singelmamma, i forhold til hvordan du forventet/trodde det skulle bli?
Jeg trives overraskende godt med det. Samtidig s savner jeg ha noen dele bekymringene og oppgavene med i hverdagen, men snn generelt s gr det veldig fint. Fler ofte at jeg mister mye tid med Malin, og at ting blir veldig splittet men det m jeg bare lre leve med.
Er du fortsatt like opptatt av kologiske produkter? Evt hvilke butikker handler du mest p (har du noen produktanbefalinger for tiden?)
Ja, det er jeg :) Handler mest p coop og meny. Produktanbefalinger kommer :)
Linn, har du det bra for tiden ? :) Bortsett fra at jeg har vrt syk og sett ut som en ballong s har jeg det veldig fint igrunnen :) Trives med livet mitt.
Hvem er forbildet ditt? Titti er, selv om hun kansje ikke vet det selv. Hun har en egen evne til vre positiv og oppegende uansett hvor mye vanskelig hun har i livet sitt. I tillegg er hun en god sttte for meg, og blir aldri lei selv om jeg okkuperer senga hennes i tre-fire dager i strekk ;)
Hva bruker du for f krllene du har p bildene? Jeg bruker GHD rettetang fra makestyleshop.no :)
Er du og Andre sammen? Ikke helt enda ;) Vi tar oss god tid, for nr det er barn i bildet br man aldri "hoppe inn" i et forhold.
Bruker Malin fortsatt tybleier? Hvilke tybleier bruker/brukte hun p natta? Sliter med og finne en god nattbleie til en stortisser, s blir veldig glad for tips. Ja det gjr hun. Men det gr endel i engangsbleier for tiden pga samme problemet som du har, at hun tisser veldig mye.
Hvor stor er leiligheten du leier n? Fr vi se bilder? Hvor mye koster det og leie den i mneden, og hva er inkludert? Leiligheten er 75kvm og helt ny. Jeg betaler 7500kr + 350kr for internett og tv pluss strm.
Var puppene dine snn fr du ble gravid, eller er de bare en veldig god ting graviditeten har frt med seg? Etter nesten et r med amming har de blitt en strs strre, og i tillegg fastere utrolig nok.
Hvordan er det og bo alene med Malin? Kan nesten ikke huske hvordan det var og ikke gjre det, s det er veldig greit. Kjempekoselig f all morrakosen alene ;)
Hva synes Malin om Andre? Hun liker han virker det som, hun ser han jo hver dag s :)
kommer det bilder av leiligheten snart? Ja, nr bare bildeopplasteren finner det for godt fungere..
Hvordan tror du livet ditt ville vrt n i dag, om du ikke hadde blitt gravid og ftt Malin?
Tror det hadde vrt fullstendig kaos og preget av fyll og drlige valg..
hvilken bh-strrelse bruker du? 80D.
Er du og andre sammen eller holder dere p? Vi holder p :)
Hvilken hairextention shop kan du anbefale? salongxtend.no er best!

Snn, n har jeg svart p de jeg fler er "viktigst" og mest relevante.
Bilder av Andre kommer senere, siden dere er s nysgjerrige ;)





72 kommentarer

Unni Margreta | 14.10.2010 | 20:42

S flink du er. :) Jeg beundrer deg litt. Du er sterk og ansvarsfull, et prakteksemplar p en ung mamma. Mten du har taklet alt sammen p er helt utrolig - jeg synes du er flink! Tommel opp for Linn. Men jeg lurer p en ting; har du kattene fremdeles? De to du fikk deg?

Silje | 14.10.2010 | 21:05

Gode svar=) Men jeg lurer p en ting som jeg selvflgelig ikke kom p under sprsmlsrunden! Jeg har lest en del p hildechristina.com. Hun er veldig opptatt av dyretesting, og hun har anbefalt Encover eller noe i den duren. De har vist nok alt en trenger fra oppvaskmiddel, vaskeoulver for klr osv. S vidt jeg har forsttt er dette ogs koligisk. Har du noen erfaring med disse produktene?

Fortsatt god bedring med kusmaen!

Mvh

Silje

Susanne | 14.10.2010 | 21:16

Hva er det som egentlig har skjedd mellom deg og Roger, siden du forteller at du aldri kan stole p han igjen? Hper det gr bra med deg, du er en fantastisk person som mange, (inkludert meg) ser opp til! Klemmer til deg :D

Maria<3 | 14.10.2010 | 21:48

Tar du hun ut av barnehagen utelukkende basert p det som skjedde??.., Ingen mulighet for og bytte avdeling da...., tenker siden de er lange vente lister i andre barne hager. Eller har de ogs med att de blir langt for dere n nr dere har flyttet., hadde Malin forsatt der om det med dama/Roger ikke hadde skjedd..., eller var planen uansett att hun skulle slutte..., bare lurer?;)

Forsatt Go` bedring!!:)

| 14.10.2010 | 22:36

Beklager, men jeg m bare sprre. Er du sikker p at du bruke str 80 i BH? Du ser ikke s veldig stor ut akkurat. Jeg har stresset mye med bh'er i det siste, med finne den perfekte bh til meg. Ikke s enkelt kan jeg si deg :P

http://www.bravissimo.com/perfectfit/getting-the-perfect-fit/video-full.aspx <-- kom over denne her som var litt grei.

Etter ha prvd en haug med bh'er p lindex s gikk jeg til en som heter Change. Der mlte ei hvilken strrelse jeg skulle ha rundt. Jeg gikk ned en strrelse fra 75 til 70 s det var jo litt artig :P Hvis du har funnet din strrelse og alt er bra s beundrer jeg deg virkelig.

God bedring videre =)

og syns du var flink svare selv om de kom ut litt etter du sa de skulle komme :P

| 14.10.2010 | 22:54

Skriver ikke Andr navnet sitt med en p slutten? :) Hvis du skriver uten over e-en, uttales jo navnet som "alle andre"...

Karianne | 15.10.2010 | 00:14

Hei Linn!

Frst og fremst, du har en utrolig bra blogg som jeg flger daglig.

Jeg leser her at det har skjedd noe mellom Roger og en eller annen, ogs noe om barnehagetanten. Du har sikkert skrevet det fr. Jeg tror jeg har lest hvert eneste blogginnlegg fra deg hvertfall det siste halvret, s synes det var svakt av meg ikke f det med seg. Har prvd lete i arkivet, men klarte ikke finne det. Jeg lurte p om du kunne skrive det p nytt. Trenger ikke vre mye, bare noen korte setninger. Ellers st p videre! ikke mange som er s ansvarlige som deg i en alder av 17 r! du er flink!

Maria<3 | 15.10.2010 | 01:12

Karianne:) Hvis du leser innlegget God Morgen og kommentarene der., da fr du bedre forstelse av hva som skjedde...

| 15.10.2010 | 01:36

hva har egentlig skjedd mellom deg roger?

Divamamma.com | 15.10.2010 | 06:22

Gode svar, Linn!! :-) good work, girl..

Mariell | 15.10.2010 | 07:41

jeg synes at selvom du er ung, er du MYE mer voksen i hodet enn flere 30 ringer med barn :)

er selv gravid jeg hper at jeg blir minst like god mor som det du er for Malin, styrken din er ogs noe jeg beundrer enormt! st p :))

M | 15.10.2010 | 08:13

Hva var det egentlig som skjedde mellom deg og Roger? Om det er privat og du helst ikke vil snakke om det, s er jo det forstelig:)

God bedring og god helg;)

Kristine | 15.10.2010 | 09:07

hva har Roger gjort som har suffet deg snn? og hvem er denne damen Malin kan komme til mte selv om hun bytter bhg?

Ingrid Gurine | 15.10.2010 | 11:26

Gode svar Linn, selv om jeg ikke fikk svar p mine spm. De var ikke relevante til akkurat det som gr rundt i livet ditt n, men men... Vi er nysgjerrige p deg, Linn! :-)

Karoline | 15.10.2010 | 12:09

Godt svart, Linn. rlig liker vi :)

Aleksandra | 15.10.2010 | 14:58

HeiHei Linn :)

Bra svar! Kan jeg sprre hva som skjedde mellom deg og Roger. Jeg visste at dere hadde flyttet sammen, men har det skjedd noe mer ? , har dere kranglet eller noe snn ?

Karianne | 15.10.2010 | 14:58

Tusen takk for svar, Maria<3 :)

maren | 15.10.2010 | 15:49

Hej Linn! Jeg er ei "jente" p27 som ble mamma for frste gang nr jeg var 25. Jeg vender stadig tilbake til bloggen din, og nsker se hvordan det gr med deg, fordi du og imponerer og fasinerer meg med hvor moden og reflektert du er! Du svarte s godt sprsml om

"Hvordan tror du livet ditt ville vrt n i dag, om du ikke hadde blitt gravid og ftt Malin?

Tror det hadde vrt fullstendig kaos og preget av fyll og drlige valg.."

Du har veldig god insikt i hvordan livet fungerer og kan vre mye flinkere enn meg til st for den du er! Takk for at du skriver bloggen! Du er ett forbilde for meg :o)

Ukjent | 15.10.2010 | 16:38

Skjnner ikke helt hva du mener med at du ikke vil at Roger skal vise noen han har vrt sammen med i en uke eller noe snt, nr du tydeligvis gjr det selv. Det er jo ikke akkurat lenge siden dette med Roger skjedde, og visst dere ikke holdt p fr det kan det jo ikke ha vrt s lenge du har "holdt p" med han.

Selv om dere ikke er sammen, vil nok dette bli omfattet snn av Malin. Du sa jo at dere gjr alt det kjrester gjr, og Malin ser han jo mer enn sin egen far visst ho ser han hver dag.. :)

| 15.10.2010 | 16:40

Du har virkelig en del dumme lesere der ute som spr og maser i et sett uten gidde lese andres kommentarer eller det du skriver selv Linn. Jesus, for en sauegjeng.

Syns du er flink jeg, og er helt enig med maren =)

Mette. | 15.10.2010 | 17:16

Hvorfor er vekta privat men ikke bh strrelsen?

Mia | 15.10.2010 | 17:23

Babybeehinds night nappy er fantastisk til stortissere! Bleieboden og krusedull har nettopp tatt de inn, har ikke hrt om noen de ikke har funket for!! De medflgende innleggene holder i massevis, trenger kun en ullbukse eller pultrekk utenp! Anbefaler ull! Mange bruker faktisk disse bliene uten sperrelag siden de suger s godt!

Eileen | 15.10.2010 | 21:51

kjempe gode svar linn : )) digger deg virkelig, og m si meg overgitt over enkelte lesere som maser grver om det med roger, det er jo en grunn til at du har slettet det, nemlig at det kanskje er en privat ting. Hvis jeg har oppfattet det rett. jeg har heller ikke ftt med meg det, men gidder da ikke grve i privatlivet til en blogger som vi aldri har mtt fr.

god bedring med kusmaen <3 klem fra en skikkeli fan av deg :)

| 15.10.2010 | 22:48

Har ikkje denne barnehagetanten ftt noen problem p jobb pga dette? er ikkje masse proffesjonelt legge seg etter fedrene til barna i barnehagen... er avd leiar i bhg sjlv ville i vertfall gitt ho en advarsel.

Maria<3 | 15.10.2010 | 23:20

Er ikke forbudt og bli sammen med far til ett barn i en barnehage man jobber i., forholdet foregr jo utenom arbeidstid....,

Legger man seg derimot etter noen som er gift eller samboer s stiller jo saken seg anderledes, da gr jo mest sannsynlig foreldrene sammen til ledelsen.., men her er de jo to voksne mennesker som har bestemt seg sammen for og innlede ett forhold,.....,

Men jobber man i barnehage og har for "vane" og legge seg etter fedre s vil jo det bli ett stort problem..., da vil jo de komme klager osv..., og da er man jo i sin stilling meget uproffesjonel!!

Tone | 15.10.2010 | 23:51

Maria<3:

Er dette deg, Maria <3 i ny signatur? Eller er det flere Mariaer som er sure og kommenterer ned feltet til Linn tre ganger daglig?

Er imponert over at du bde viser til hvordan Karianne kunne finne ut hva som har skjedd, og at du atter en gang sitter deg ned med kvasse kommentarer. Har du ikke noe eget liv du like gjerne kan mene masse om? Fortell meg og de andre litt om deg selv, s kan vi kommentere det ihjel!

HOHO, du gjr dagen min mye triveligere med dine "sterke meninger" som gjr at jeg trekker p smilebndet igjen og igjen. :) :) :)

Psssst. du vet jo alt best selv (du m jo ha livserfaring som en 78-ring), men det er faktisk svrt ofte regler p at man ikke skal ha forhold til fedre/mdre til barna i bhg. Selv om de er single. Kan bare uttale meg om en 5-10 bhg i Oslo-omrdet alts...

Karoline | 16.10.2010 | 00:22

Hei Malin :)

Hvor er det blitt av mrskvarsvik?? :)

HR | 16.10.2010 | 06:53

Hei :) Jeg har litt vansker med skjnne om du bor i stavanger eller kristiansand jeg :)

harrie | 16.10.2010 | 10:12

du kan tro hva du vill frk langeland...

Linn, mamma til Malin | 16.10.2010 | 11:45

HR: Jeg bor i kr.sand men har hele familien min bortsett fra mamma i stavanger.

Derfor er jeg p besk i stavanger..

| 16.10.2010 | 12:06

Skjekk ut , www.himmeloghav.no

'selger greengate produkter og kologiske ting + fairtrade produkter;)

Divamamma.com | 16.10.2010 | 13:17

Guri... Folk henger jo s ufattelig etter her p bloggen din!

Malin Langeland | 16.10.2010 | 14:53

Harrie: Kansje du skal tenke deg over hva du skriver neste gang. Og kansje tenke deg om at du vet hele historien!

:) | 16.10.2010 | 18:05

Haha..

jeg vil bare fram til at dette hres sykt barnselig ut, er jo akkurat det samme Linn gjr.

Hihi..

Maria<3 | 16.10.2010 | 18:58

Har ikke kommet med noen kvass kommentar Tone.., og hva s om jeg tipset Karianne om hvor hun kunne finne ut mer om det hun lurte p.., ikke noe galt i det..;)

Hva er problemet ditt., att du har bestemt deg for att ALT jeg skriver er negativt/kvast eller ikke bra nok for vre opp til deg.

Men og bestemme seg for og vre uenig med noen uansett hva dem skriver blir jo utrolig barnslig., er jo det du her gjr., UANSETT hva jeg skriver s er du forutbestemt p att du ikke skal like det og vre IMOT det., er ikke det litt barnslig synes du?., Men du fr no bare kjre p.., Har heller ikke skiftet noe signatur., samme som fr:))

M | 16.10.2010 | 19:56

Syns det er utrulig bra at du har funne Andre har det fint med han:) det syns eg absolutt du fortjener!:) ST P LINN!:)

drit i desse kommentarene,de har da vel ingenting med ditt liv gjr:) blir utrulig provosert over alle her som skal fortelle deg kva du skal gjer ikkje,det er DU mammaen til Malin som velger kva slags barnehage Malin skal g i,ikkje de andre:)

God helg :)

Charlotte | 16.10.2010 | 20:13

St p Linn, og om jeg var deg ville jeg ha vurdert blokkere de som daglig legger inn alle de negative kommentarene. Er jo ren hets. Jeg har stor tro p at man fr tilbake med dobbel kraft om man er stygg med andre, s enkelte her fr nok som fortjent fr eller senere.

Tone | 16.10.2010 | 20:29

Maria <3: Nei jeg kjenner deg bare igjen fordi du er en grinunge, og jeg elsker synke til ditt niv og rette spydigheter mot deg slik du gjr med Linn. <3

Barnslig kaller du det, svare med samme tunge kaller jeg det :) Og barnslig kan jeg gjerne vre! :)

Problemet mitt er heller at jeg strever med problemet ditt; ha s "sterke meninger" om alt p Linn sin blogg. Strever med le av det, og kommentere tilbake. :)

maren | 16.10.2010 | 21:23

Sitter leser igjennom kommentarene her fordi jeg kommentere i gr, etter ha lest hele historien. Jeg skrev jeg er imponert over hvor moden Linn er og ser opp til henne fordi hun til tider er flinkere enn meg til st forden hun er. Jeg er 27 (snart 28 huttetu) og har ti r "forsprang" i livserfaringer, og jeg synes fortsatt Linn er fantastisk p dette!

Fra en "eldre" lesers ststed, kan jeg ikke akkurat si det samme om dere som kommenterer.. Umodent er det frste ordet som kommer til meg. Jeg kan ogs vre umoden og barnslig nr jeg blir sint eller sret, men er det ikke LINN som er blitt sret i denne saken?? Og hun har bare hatt EN ENESTE liten glipp, det hun fortalte hva som skjedde.. DET str det virkelig respekt av! Hadde jeg vrt i denne situasjonen hadde jeg nok muligens gjort vrre ting enn som s!

Linn: vre 17 r og s voksen og strek som du er nesten skremmende! Jeg hper virkelig du har noen utenforstende og nytral snakke med for komme deg igjennom dette. Ingen skulle vrt ndt til g igjennom dette, og i alle fall ikke blitt kritisert for fle i tillegg! Jeg har aldri vrt igjennom noe liknende (etter som jeg forstr er det vel ikke bare kjrligheten som har krlla seg) men har trengt proffesjonell hjelp! For barnas del er det viktig ske hjelp. (hper jeg ikke er voksen og formanende, det vil jeg ikke)

Tilslutt vil jeg bare si at du greier motst svare kritikerene er bare gull! St p Jente!

Maria<3 | 16.10.2010 | 21:33

Jeg svarer ikke spydig p alt Linn skriver., s LANGT derfra., men er ikke ALT hun gjr jeg er enig i, STOR forskjell p det enn og bare bestemme seg for og vre uenig med noen UANSETT hva dem skriver/poster - da er man veldig barnslig., og nr jeg ppeker det sier du; jammen da sier jeg att du er det samme.., hallo?!!., hvor mange r er du egentlig., skjerp deg...

Men har ingen interesse av og diskutere noen ting som helst med deg.., har ingenting med deg og gjre, kjenner deg ikke, vet lite om deg, bortsett fra att du dmmer og skriver frekt til andre fordi noen har skrevet noe du ikke liker., gr an og snakke til folk p skikkelig hvis!!.., Man lager jo bare jvlig drlig stemning innp her nr man skal drive og krangle og diskutere., og det da om - INGENTING!!

Tone | 16.10.2010 | 22:04

Oi sinna! MED CAPSLOCKEN og alt! Oi!

Synes ikke du snakker til folk p skikkelig vis i det hele tatt jeg! Hverken til meg, eller til Linn som eier denne bloggen!

Og s diskuterer du s mye med meg selv om du sier du ikke har interesse av diskutere med meg! Kult! :)

Siden du ikke gir meg en egen blogg som jeg kan kommentere deg p, kommenterer jeg jo der du har kommentert. Siden du alltid m kommentere s sterkt. Din egen medisin :)

Og jeg trenger ikke engang vite noe om deg, det er mer enn nok ta deg for de bitre kommentarene dine, er de som er teit. :) :)

Pssst. Jeg er nok eldre enn deg, for jeg bryr meg ikke om alder/barnslighet slik som deg.

HALLLO??!!! LANGTog ALT og STORT og ja. Grrrrr. Sinnataggen Maria.

Og du? Jeg gidder kun kommentere nr du skriver noe negativt.... S synes du jeg kommenterer mye p deg, fr du heller se over hvor mye negativt du kommenterer p denne bloggen frken sunshine :) Synes du lager mye drlig stemning innp her, og da fr du deg en svingdreffekt. Smil til verden, s smiler den til deg og. Kommenter bittert, fr du bitre kommentarer tilbake. :)

Maria<3 | 16.10.2010 | 22:51

Jeg snakker hverfall myye mer skikkelig til deg enn det du gjr til meg!!:)))

Jeg skrev p generellt grunnlag angende dette med forhold barne hage ansatte/foreldre., gr jo ikke p Linn som person, att du oppfatter det slik fr vre opp til deg..,

Og att jeg skrev til Karianne hvor hun kunne lese mer om det hun nsker innfo. om.., ja fyy s frekt av meg..., du kommenterer alt uansett., og vrir det om til att det er negativt....,

Er heller ikke noe sint., hvorfor skulle jeg vre det...., bitre kommentarer.??., Er jo ikke bittert og sprre om noen skifter barnehage pga hvis hendelse eller om det aleine er rsaken., kan man kan da ikke sprre blogger om ting.., at du tar ALT ille opp fr vre opp til deg...,

Drlig stemning og drama er det her hele tiden, stort sett., meget synd!!., for blogger!!

Man er ikke bitter, selv om man ikke er enig med noen i alt de gjr., klarer du se forskjellen...,

Men setter punktum her., dette blir for dumt.., kos deg!!:)

eline | 16.10.2010 | 23:14

Linn har jo selv sagt at det var Roger som var utro, ikke hun. s ro ned eggstokkene. :) skjnner ikke hvorfor folk skal bry seg s jvli og begynne late som om de vet alt.

Ambassador for Jesus Christ | 16.10.2010 | 23:19

Hei!

Har gode nyheter til deg!

"25 Lovet vre Gud, han som har makt til styrke dere med mitt (Paulus; vr Apostel) evangelium, og Jesu Kristi forkynnelse, ut fra penbaringen av det MYSTERIUM som har vrt skjult fra evige tider, 26 men som n er kommet for dagen." Paulus brev til romerne 16 (Bibelen; Guds ord)

"11 For jeg kunngjr for dere, ssken: Det evangeliet jeg har forkynt, er ikke menneskeverk. 12 Jeg har heller ikke mottatt eller lrt det av noe menneske; nei, det var Jesus Kristus som penbarte seg for meg." Paulus brev til Galaterne 1

"13 Jeg sier dette til dere som tilhrer hedningfolkene. S sant som jeg er hedningenes apostel, setter jeg min tjeneste hyt," Paulus brev til romerne 11

The Gospel (good news) of the grace of God/Paulus ndeevangelium:

"1 Jeg kunngjr for dere, ssken, det evangelium jeg forkynte dere, det dere har mottatt og str p. 2 Gjennom det blir dere ogs frelst, nr dere holder fast p ordet slik jeg forkynte det, ellers blir det forgjeves at dere kom til tro. 3 For frst og fremst overga jeg til dere det jeg selv har tatt imot, at KRISTUS DDE FOR VRE SYNDER som skriftene har sagt, 4 at han ble BEGRAVET, at han STOD OPP DEN TREDJE DAGEN som skriftene har sagt," Paulus frste brev til korinterne 15

"19 FOR DET VAR GUD SOM I KRISTUS FORSONTE VERDEN MED SEG SELV, SLIK AT HAN IKKE STILLER DEM TIL REGNSKAP FOR DERES MISGJERNINGER, OG AT HAN BETRODDE BUDSKAPET OM FORSONINGEN TIL OSS. 20 S er vi da utsendinger for Kristus, og det er Gud selv som formaner gjennom oss. Vi ber dere p Kristi vegne: La dere forsone med Gud! 21 Han (Guds enbrne snn, Gud i kjtt og blod: Jesus Kristus) som ikke visste av synd, har han (Gud: Faren) gjort til synd for oss, for at vi i ham skulle f Guds rettferdighet." Paulus andre brev til korinterne 5

"8 For av NDE er dere frelst, ved TRO. Det er ikke deres eget verk, men Guds GAVE. 9 Det hviler ikke p gjerninger, for at ingen skal skryte av seg selv." Paulus brev til efeserne 2

Once saved...always saved! God helg! :)

Tone | 16.10.2010 | 23:24

Trodde du skulle sette punktum for flere innlegg siden? Og s igjen og igjen? :)

Ser jo det at jeg m vre en kjempeoptimist s tenker at Linn er en super mor som tar datteren ut fra en bhg for forhindre at hun gr i en konfliktsone! Burde jo heller sagt: "hvorfor gjr du det, baaaaare fordi at???" :)

Slapp av frken fryd, jeg skal ikke kommentere fr neste gang du kommenterer negativt mot Linn. Alts neste innlegg regner jeg med. :)

Linn er en flink ung mor som tar mange gode valg for datteren sin, og som alle vet s fungerer ikke negative kommentarer akkurat. Og se noen kommentere negativt til en 17r gammel jente som er sterk som en hest og gjr alt for rydde opp i livet sitt, nei spar oss. :) Hva er vitsen med skrive "gjorde du det bare fordi.... osv?" Barnet er jo ute av bhg, og Linn kommer nok ikke til bruke kommentarene dine som noen forelderveiledning med den syrlige undertonen du har. :)

Og ja. forteller andre hvordan de finner ting, alts spre sladder, det synes jeg er frekt. :)

Linn har fosterforeldre, foreldre og barnevern som kan hjelpe henne. Vi blogglesere er bare s heldige f innblikk i en ung kvinnes liv, og da synes jeg virkelig ikke man skal bruke den tilliten til vre det spor negativ. Og du ser vel at du kan virke et spor negativ.

Maria<3 | 17.10.2010 | 00:20

Ja.., for du er jo kjempe positiv. herre moses. misbruke tillitten, hvis noen poster noe negativt om andre, alts henger dem ut, s skal man ikke si noe., da skal man bare la det fare, av respekt for hvem...., jeg synes ikke noe om det innlegget, for det ble ren mobbe stemning av det..,.. og sa akkurat hva jeg mente., men ppekte ogs att det6 var supert att hun sletta..., s hun kan henge ut andre mens vi skal bare holde kjeft., fungerer nok ikke slik her i verden frken dings!!!...,

og ja.., 'man blir en smule negativ av og vre innp her., og Linn klarer vel for faen meg snakke opp for seg selv, ett voksent menneske.., hun postet negativt om andre med navn., hva som er sant og ikke vet ikke jeg. men hun m kunne tle att andre synes innlegget var negativt, og att det var direkte dumt og legge ut!! Og der ved at jeg kommenterte der kom kritikken din mot meg.., jeg mener forsatt akkurat det samme.., men du klarer da virkelig godt og holde "liv" i ting!!! Skal man ikke kunne si att noe er idiotisk gjort om det er det da..., spar meg!!!!

| 17.10.2010 | 00:36

Hmmm Maria og Tone; vanskelig ikke f siste ordet?? :o)

Tone | 17.10.2010 | 00:48

Fysj fy for et sprk p deg Maria! Fysjamei! N er du sinna n! Oioioioi! Frken dings har visst gjort deg sinnameirundt ser jeg!

Og hvor blir det av dette at du ikke skal diskutere mer? For snn tredje gang? Jeg fortsetter i det bl jeg. :)

Synes du etter hvert ramser opp mange forskjellig ting som du har kommentert negativt p. Det er godt du gjr det selv, alts poengterer at du generelt kommenterer negativt.P de fleste innlegg. S slipper jeg gjre det liksom. :)

Og fatter ikke hvorfor du blir s frustrert at du m tilkalle bde herren, Moses og Fanen p engang? Jeg har jo sagt jeg kun kommenterer p deg nr du skriver negativt: Blir det voldsomt vanskelig ikke gjre? I det du svelger sitronen s hrer du jo ikke noe mer fra meg. Utfordrende?

Og anonym: Ja det er visst noen som liker diskutere ting de ikke gidd diskutere engang :) Og med de fritidsproblemene jeg har finner jeg det voldsomt morsomt se hissigpropper "sette punktum" og deretter fyre ls med den ene "spar meg-kommentaren" etter den andre.

| 17.10.2010 | 00:52

Ja unnskyld alts. Det er bare det at jeg har null liv, og sitter muttens alene hjemme fordi alle synes jeg er s sur og grinete og hakker p alle. (kan ikke forst det...)

S derfor titter jeg p bloggen til linn, og kritiserer henne litt, for da fler jeg meg bedre.

| 17.10.2010 | 02:18

Herregud Tone, skjerp deg. Maria kan faktisk argumentere for pstandene sine. Du er nok bare en stakkarslig liten 14ring som sitter hjemme p fjortisfylla

Divamamma.com | 17.10.2010 | 07:56

Hehe.. Huff!!! M si kommentarfeltet p denne bloggen er fantastisk underholdene!

| 17.10.2010 | 11:05

s pen du er:-)

| 17.10.2010 | 11:51

Jeg skjnner ikke s mye lenger. Jeg har fulgt bloggen din veldig lenge, men uansett klarer jeg ikke henge med lenger. Hvorfor har Malin bytta barnehagen og hvem er denne damen? Hva har denne damen gjort? Og hvorfor er Roger blandet inn?

Kan det ikke komme en forklaring s det ikke blir s mye misforstelser..?!

....simasol... | 17.10.2010 | 12:16

heia, er s spnet p om du kommer til poste noe om fattigdomsbekjemper temaet i dag, siden det er den 17 oktober!!

hper du er med p Torsdag!! da blir det deg, Kristina, meg og antaglvis to eller 3 til!!

Anne Arstad | 17.10.2010 | 13:28

Tror dere det er gy for Linn lese alle disse drittkommentarene dere kommer med??

christelarnesen | 17.10.2010 | 13:36

Jeg har lest bloggen din i 1 og ett halvt år. Men det ble vell slutt for lenge siden ? Og slik som jeg har skjønnt det ville du jo ha han tilbake ? Dere ble vell aldri sammen igjen ? Jeg trodde det ordna seg når du skrev at du var hos Roger for noen uker siden, men rett etter så var det Andrè som gjaldt ?

Følger ikke helt med jeg, men støtter deg ! Håper du kan lage ett innlegg om det her, og forklare hva som virkelig har skjedd !

m8s - tina elise | 17.10.2010 | 13:54

DU KAN VINNE EN ROSA ONEPIECE P BLOGGEN VR :

http://m8s.blogg.no/1287264100_vinn_onepiece__konkur.html

Hper du blir med ! :)

| 17.10.2010 | 15:55

Kjempeflotte svar Linn! Har fulgt bloggen din lenge n og syns du er kjempeflink! =D

Syns ikke det var feil av deg skrive hva som skjedde engang, det er din blogg og du kan skrive hva du vil! At Roger kunne vre utro med hun barnehagetanta er bare helt utrolig! Og like utrolig uproft er det fra hennes side! St p og drit i de idiotiske kommentarene fra noen som ikke har no bedre finne p...

Ingrid  foto | 17.10.2010 | 16:34

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:JHhdbppbwRcJ:malindus.blogg.no/1286401169_hva_skjedde_egentlig.html+site:malindus.blogg.no+roger+jente&cd=2&hl=no&ct=clnk&gl=no

Der str det hva som skjedde mellom barnehagetanta og roger ;) til den som vil lese

| 17.10.2010 | 20:10

Hvordan klarte du ske opp det, Ingrid? :))

| 17.10.2010 | 21:04

ingrid:

tenker du deg ikke om fr du legger ut slike linker. du skjnner kanskje ikke at det er en grunn for at dette er slettet? stygt gjort av deg

hanne | 17.10.2010 | 21:59

utrolid drlig gjort av deg og legge ut denne linken ingrid!Har ikke ord!tenk deg litt om!!Hper linn gir deg ett skikkelig utskjellelse!!!!!

Virker som du er stolt over at du klarte finne ut av dette.Blir kvalm av snne personer som deg.Hper du fr lese dette fort linn og ta ett oppgjr mot henne.

Maria<3 | 17.10.2010 | 22:29

Er vel strengt tatt ikke Ingrid sin feil att Linn har postet det innlegget p nett. Er vell en grunn til att det ble slettet, men konsekvens for den som har postet det, alts (blogger) er jo att det for alltid vil ligge p nett og vre synlig/pent for dem som mtte finne interesse i det...., Akkurat derfor skal man ikke poste noe man ikke vil ha p nett., eller poste noe nr man er sint, slik att man angrer...., Det skal vre slettet ja, det er nok det som er nskelig., men det er jo ikke det, og blir det heller aldri!!!

Og det har jo ikke Ingrid sin feil att det ligger der., hun kan ikke fjerne det.., hun har kun gitt besvarelse p hvordan man finner et skalt (fjernet) innlegg og alle innp her har n mast s veeldig om hvordan man kan finne frem til det.., n har en gitt dere svaret :)

Og jeg synes det var bra att en visste oss att ting ikke gikk an og slette nr det frst var postet., tror mange ble sjokkert over hvor lett det var og finne., jeg er drit drlig p data., men alle klarte jo finne frem til dette igjen....., br vel eller vre en pminner for alle., att man lrer noe av det, ikke att man begynner og kritisere og legge skyld p heelt feil sted....

Ingrid  foto | 17.10.2010 | 22:48

Linn godkjente kommentaren, se vet ikke om hun hadde s masse imot det :) og uansett ligger den p andre innlegg.

Man sker p google. du skriver "site:malindus.blogg.no hva skjedde egentlig" ogs velger du den andre, s trykker du p bufret som str til hyre p den :)

Silje :D | 17.10.2010 | 23:00

Hei! Jeg er 14r og har mange venner som er annen hver uke oss foreldrene sine,og 2 av de bor et kvarter unna skolen,eller omrdet der alle bor da, og det er veldig kjipt for de,jeg vet hun ene ikke vil det,men hun m,fordi foreldrene hennes ikke blir enige om hvor hun skal bo..

Om hun skal bo oss far sin m hun bytte skole...

Jeg er glad for at pappa tenker p mitt beste,og lar meg velge,s jeg bor oss mamma hele tiden,men jeg drar til pappa i helgene,og etter skolen nr jeg vil :)

Har dere planlagt hvor malin skal bo eller? :)

synes virkelig synn p deg,pga det med Roger og hun damen..

Amy | 18.10.2010 | 00:13

Fr utrolig medflelse for Linn i "Roger-barnehagetanten-saken", skjnner akkurat hva hun mente med det innlegget hun postet den gangen, som ble fjernet. En profesjonell barnehagetante skal ikke legge seg etter faren til en barna, uansett om det er p jobb eller etter jobb. Herregud, s kvalm og drlig av dem begge to. Skjnner godt at Linn vil ta Malin ut av den barnehagen, det er ikke srlig lett g videre om hun skal se denne "tanten" hver dag. Hun "tanten" visste godt hva hun gjorde, s om det blir publisert fr hun bare ta konsekvensene av det, og det er jo heller ikke nevnt noen navn. St p videre, Linn!

M | 18.10.2010 | 09:21

Etter ha lest innlegget skjnner jeg litt mer.. Helt sykt alts.. Dessverre finnes det en hel del snne nedsndde hnsehjerner som kun tenker p seg selv og gir faen i alt rundt..

St p, Linn:) Godt hre at du har komt deg videre og har Andre i livet ditt.. Det fortjener du s absolutt;)

| 18.10.2010 | 16:44

N skjnner jeg mer etter ha lest innlegget som Ingrid fant :)

| 18.10.2010 | 19:32

Man kan se p barnevernet som noe negativt nr de truer med ta fra deg barnet ditt, fr det i det hele tatt er fdt p bakgrunn av hva en person har sagt.

Men desverre for dem s beviste jeg for dem at jeg greier ta vare p barnet mitt helt fint.

Jeg kommer aldri til stole p barnevernet.

Nina | 18.10.2010 | 19:39

Du virker som et utrolig kjedelig menneske..

Ingrid  foto | 18.10.2010 | 20:53

:)

Iselin | 20.10.2010 | 12:23

Til ei lenge oppe: bilder lyver vet du..

Til alle andre som lurer p alt mellom Roger og Linn: privatliv ppl? Har dere tenkt p sprre hvor langt unna barnehagen Linn bor n? Det kan faktisk hende at det er et stykke.. Og ettersom Linn ikke har fylt 18 enda, s har hun ikke lappen..! :)
Profilbilde

Jeg heter Linn Thorsen Mikkelsen og er 20r gammel. Mamma til Malin (4) Fillip (0) og stemor til Nicolay (6). Bor sammen med mannen i mitt liv, Halvard (28) i et koselig rekkehus i Fredrikstad.

Ble gravid og flyttet ut som 15ring, var hjemmevrende med Malin i tre r fr jeg begynte p skole igjen. S viste testen positiv igjen som 19ring, og lille Fillip kom 9 tunge og usikre mneder senere. Fillip har medfdt nyresvikt, og vesicoureteral reflux. Det gjr at vi er mye inn og ut av sykehus, og at han krever litt mer enn andre babyer p samme alder. Men vi er med godt mot, og nyter den lille gutten vr. Han er et lite mirakel!

Fremtidsplanene er litt usikre, men om alt gr vr vei fortsetter jeg p utdanningen min neste r. Frste prioritet n, er vre hjemme og kose meg med ungene og flge opp utredningen til Fillip.

Er veldig glad i interir og oppussing, s det er ikke sjeldent at jeg str med malekosten i hnden eller flytter rundt p mbler. Liker ogs veldig godt lage mat og bake, s det gr endel tid til det ogs.

Trives godt med livet mitt, og fler meg heldig som har alt allerede i en alder av knappe tjue r.

+ Flg p blogg.no
+ Kontakt

Annonser

Meny

Kategorier

Arkiv

Sk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av Silje Lien Design
hits